S1, E22: With the escape in motion, Michael, Lincoln and the inmates take flight outside the prison walls, risking life and limb to evade capture. Warden Pope and Captain Bellick embark on a relentless pursuit to capture the escapees; the Vice President fears she will lose her command as well as her life; and Veronica tracks down the most significant piece of evidence to prove Lincoln's innocence.