S2, E9: When Jess learns that a friend is pregnant, both she and Cece panic that time is running out for them to have children. Meanwhile, Schmidt seeks advice on how to please Emma (guest star Gugino), and Nick and Winston visit the zoo to find inspiration for Nick’s zombie-themed novel.