Game of Thrones Valar Morghulis
S2, E10: Season 2 Finale. Tyrion awakens to a changed situation. King Joffrey doles out rewards to his subjects. As Theon stirs his men to action, Luwin offers some final advice. Brienne silences Jaime; Arya receives a gift from Jaqen; Dany goes to a strange place; Jon proves himself to Qhorin.