S9, E15: Sheldon and Amy host a special live Valentine's Day episode of "Fun with Flags." While Leonard and Penny grapple with getting older, Howard and Bernadette find a surprise in their hot tub; and Raj is torn between Emily and the cute girl he met at the Comic Book Store.