Valor
S6, E4: Henry teams up with a Marine veteran to fight for legislation that helps Veterans Affairs provide better mental health care, but he encounters surprising resistance from Vice President Carlos Morejon. Also, Senator Hanson (Wentworth Miller) questions Daisy about an arrest in her past.