It's Always Sunny in Philadelphia Velká příležitost Maca
Ř6, D4: Mac konečně dostane velkou příležitost poté, co správně odpoví na základní otázku v rádiu. Zatímco Frank, Dennis a Dee přenesou své barové žerty na internet s vlastním podcastem.