Big Love Viagra Blue
S1, E2: Nicki gets sidetracked after scolding Bill for disrespecting Barb on her 'day,' though Barb eventually gets payback. Worried about Roman's threats, Bill looks into installing a security system at his home(s); Franklin's hospital convalescence ends with a visit from Roman; Sarah forges a new friendship; and Bill compensates for rising demands at home.