Virbl, prosím
Ř1, D2: Pocoyo a jeho kamarádi na hraní rádi tančí na hudbu Míčkového orchestru. Když přestane, pokusí se vytvořit vlastní kapelu. Chrápání Ospalé červenky stanoví rytmus a společně vytvoří úžasný harmonický rámus.