Ř3, D16: Je to den znepokojivých zjištění, kdy se Mitchellovi podaří zkazit jeden z Jayových nejpyšnějších golfových okamžiků, Phil zaslechne něco, co může navždy změnit způsob, jakým vidí svou malou holčičku, a Gloria narazí na Claiřino malé nebezpečné tajemství.