Vitamin D
S1, E6: Will challenges the kids to a healthy dose of competition with boys against girls in a mashup showdown. Meanwhile, Terri takes a job as the school nurse to keep an eye on Will, despite having no medical experience, and hands out pills like they're candy, leaving the kids a little paranoid. Musical performances include "It's My Life/Confessions Pt. 2" and "Halo/Walking on Sunshine".