S1, E11: Concerned that Sue is up to no good, Will pays a visit to an instructor of a competing Glee Club (guest star Eve) to see what information she might be leaking, which leads to the club getting a look at their hair-rising competition. Meanwhile, Kurt gives Rachel a makeover to impress Finn, but he may have ulterior motives. Musical performances include "Bootylicious", "Papa Don't Preach", "Mashup: Crazy in Love/Hair", "Imagine", "True Colors" and "Don't Make Me Over".