Vodka Špion mezi přáteli
Ř1, D4: Není jasné, zda Philby pracuje pro CIA, nebo proti ní. Elliott sleduje sira Anthonyho Blunta na tajnou schůzku s dalším možným zrádcem, Lilyiným šéfem, sirem Rogerem Hollisem - generálním ředitelem Mi5.