Sběratelé kostí Vražda na Středním východě
Ř10, D19: Když vlivný člen íránského parlamentu unese Arastoa, aby mu pomohl v případu vraždy, Booth a Cam se vydají do Íránu a zbytek jeffersonského týmu musí odhalit vraha dříve, než bude pozdě. Mezitím se Brennanová dozvídá pravdu o Boothově rostoucím hráčském návyku. Ve strachu před manželovým hrozivým bookmakerem se obrátí s prosbou o pomoc na Audrey.