S5, E1: Alicia must focus on the firm's efforts to prevent the execution of a convicted murderer while she secretly plans her exit from the firm with Cary. Meanwhile, Eli helps Peter assemble his staff in the governor's office. Jeffrey Tambor, Melissa George, Ben Rappaport and Barry Scheck guest star.