S7, E14: Goodwin assigns Med’s new compliance officer to a patient with a long-hauler Covid condition. Maggie helps Will treat a patient who's been in an iron lung for 60 years. Stevie learns hard truths about her mother. Terrell returns to Med under dire circumstances.