Vyšší moc
Ř8, D6: Mike vyzve vyšší moc, když se pokusí přesvědčit Kylea, aby se nechal povýšit v oddělení lidských zdrojů a oslyšel nabídku reverenda Paula, aby na plný úvazek pracoval pro duchovní úřad. A Vanessa je posedlá novou videohrou Jen.