Ř9, D4: Pelant (hostující hvězda Andrew Leeds) je zpět a členové jeffersonského týmu s ním chtějí jednou provždy skoncovat. Když je týmu věnována k výzkumu lidská mrtvola, napadne je spolu se zvláštním agentem Hayesem Flynnem (hostující hvězda Reed Diamond) plán, jak ji naaranžovat tak, jako by to udělal sám Pelant, a vzít mu tak jeho místo na výslunní. Jejich plán se však zvrtne, protože Pelant je opět o krok napřed a zabije někoho z Boothových blízkých. Sweets se mezitím vrací z dovolené a je přesvědčen, že agent Flynn není tím, za koho ho všichni považují.