Ř1, D2: Hraje se o čas, a i když dělá Yosi velké pokroky, stále nemůže o Plánu Andinia sehnat žádné konkrétní informace. Claudia požaduje výsledky, a Yosi dostane smělý nápad, díky němuž by se mohl stát hrdinou.