Waiting for Tonight
S6, E4: Jules and Grayson are determined to make it to their reservation at the hottest restaurant in town; Andy has trouble with a costume he rented for Stan's birthday; Ellie starts ghost-tweeting for Laurie and gets lost in her new character.