Ř1, D5: Vytrvalí obyvatelia New Orleansu opúšťajú mesto a stávajú sa súčasťou diaspóry po hurikáne Katrina. Čelia však neistej budúcnosti. Ako a kedy sa im podarí obnoviť svoje životy? Medzitým sa formuje plán pre nové New Orleans. Budúcnosť zničeného mesta visí na vlásku, zatiaľ čo sa jeho obyvatelia aj po 20 rokoch snažia vrátiť, znovu vybudovať svoje domovy a začať odznova.