How Heavy Are the Dumbbells You Lift? Want a New Rival?
S1, E6: Determined to buy a home theater system, Hibiki enters the Silverman Gym arm wrestling tournament for the chance to win 100,000 yen. How will she fare against Gina, her Russian opponent? It turns out she has a lot to teach Hibiki and her friends.