Watchdogs of the Spirit Tree
S1, E4: Ikta leads his troops to victory over the forces led by the higher ranking officers. But what was supposed to be a simple training exercise turns serious when men kidnap the princess. Can Ikta lead his troops to defeat a squad of experienced soldiers?