Ř1, D1: Novinářka Alice Hinesová objevuje svět Twin Flames Universe, internetovou skupinu, vedenou Jeffem a Shaleiou Divineovými. Twin Flames Universe zaručuje, že díky jejímu učení najdou členové harmonické spojení a věčnou lásku se svým dokonalým partnerem - svým „dvojplamenem“.