Dva a půl chlapa A Lovely Landing Strip
Ř9, D11: Walden konečně přestává myslet na Bridget a do jeho mysli i srdce se vkrádá Zoey, do které se zamiluje. Dívka je zpočátku dost nejistá a do vztahu s Waldenem se příliš nehrne, ale když zajistí místo její dceři v prestižní mateřské škole, vše se změní.