Raising Hope What Happens At Howdy's Doesn't Stay At Howdy's
S3, E13: Frank wants to throw Jimmy a memorable bachelor party, but Jimmy resists the idea, citing the crazy things that tend to happen when he goes wild (such as impregnating serial killers). But, when Sabrina convinces him to cut loose, things get a little out of control and Frank reveals an ulterior motive for encouraging Jimmy’s outlandish behavior.