The Deuce What Kind of Bad?
S1, E5: Bobby tries to change Vincent's mind about Rudy's offer; Darlene returns from a trip home with a new girl; Candy contemplates a change of careers; Paul explores the underbelly of gay life in the city; Sandra scores a key interview.