What We Leave Behind
S5, E9: After Prometheus attacks Curtis Oliver realizes that Prometheus knows all of Team Arrow's secret identities and is planning to come for them one by one. Felicity and Detective Malone (guest star TYLER RITTER) discover a clue that links Prometheus to Oliver's past.