Ř3, D22: Den, kdy si Peter koupí pojištění sopky, je dnem, kdy má Lois plné zuby jejich neustálých finančních problémů. Když si Peter přeje, aby jim pomohl nějaký židovský „finančník“, přichází na pomoc Max Weinstein. Po setkání s Maxem se Peter rozhodne, že Chris by mohl být úspěšný, kdyby co nejdříve konvertoval k judaismu, ale plány na „rychlou“ bar micva v Las Vegas Lois se rychle překazí.