The Mentalist Where in the World Is Carmine O'Brien?
S4, E6: When the CBI team travels to a resort town to find out who murdered a police chief, Lisbon crosses paths with her brother Tommy, now a bounty hunter, who’s tracking a bail jumper. Henry Thomas (ET: The Extraterrestrial) guest stars as Lisbon’s younger brother, Tommy.