One Tree Hill Where Not to Look for Freedom
S8, E19: While Haley stays at home to take care of the new baby, Quinn organizes a concert at Tric. Meanwhile, Brooke gets an offer to return to Clothes over Bros., and Nathan sets his sights on exposing Professor Kellerman (recurring guest star PETER RIEGERT – Damages).