Ř1, D6: Padma ochutnává v Los Angeles jednu ze svých nejoblíbenějších kuchyní: perské jídlo. Komunita otevřeně promlouvá o mylných představách, které mají někteří Američané o Íráncích, a servíruje přitom jeden kebab za druhým.