Smallville Whisper
S3, E10: While attempting to stop a robbery, Clark shoots a burst of heat vision that is accidentally reflected back into his eyes by a piece of Kryptonite, causing temporary blindness. He soon discovers that his body has developed extremely sensitive hearing to compensate for his vision loss. But as with all of his other gifts, Clark doesn't quite know how to control the new power at first.