Home Improvement Whitewater
S8, E1: Jill takes Tim, Wilson, Al, and Heidi on a surprise river rafting trip for Tim's birthday, but he wanted to relax that day. Meanwhile, Brad and Mark try to get a grape soda stain out of the couch.