Who Are You?
S5, E10: Worried that Prometheus is right and that he truly is a killer Oliver looks for any ray of hope and finds it in what seems to be the miraculous return of Laurel Lance (guest star KATIE CASSIDY). Felicity however is still reeling from Billy Malone's murder and bent on revenge wanting to stop Prometheus at any cost. Meanwhile Diggle fights for his life in prison.