Ř4, D16: Když se Arianna Medvědová chová hrubě k Donně, brání Cleveland ženinu čest házením vajíček na Ariannin dům. Jenže pak se Cleveland začne mstít i všem ostatním ze Stoolbendu a věci se vymknou kontrole. Nakonec je obviněn z vraždy, kterou nespáchal. Freight Train, Rallo a Junior se mezitím v parodii na detektivku snaží Clevelanda očistit.