Prison Break Wine-Dark Sea
S5, E7: Sarah becomes fearful of her family’s safety when she discovers the real reason that Michael faked his own death. In the meantime, Michael and Lincoln continue to try find a way home with the help of Sucre, and the real identity of Poseidon is revealed.