Witchcraft in the Devil's Triangle
S1, E5: A new lead may finally solve the mystery of the Witchcraft, a yacht that disappeared in the Bermuda Triangle in 1967; a cutting-edge expedition leads experts to a surprising discovery on the ocean floor.