Witchita Linebacker Veronica Mars
S3, E3: A campus football player hires Veronica to help him find his stolen playbook. If he doesn't recover the book before the next practice, he might lose his scholarship. Meanwhile, as a result of Veronica's expose about a campus sorority, Dean O'Dell (recurring guest star ED BEGLEY JR. - "Arrested Development") threatens to expel her if she doesn't reveal one of her sources. Also, Logan tells Veronica that his schedule is keeping them apart, but she learns he has been spending time participating in illegal gambling. And Veronica convinces Keith to hire Weevil to assist with office work at Mars Investigations.