One Tree Hill With Tired Eyes, Tired Minds, Tired Souls, We Slept
S3, E16: A normal day becomes deadly when a despondent student brings a gun to Tree Hill High. While lives hang in the balance, Nathan and Lucas put themselves at risk to protect their friends and loved ones.