Ř2, D18: Jimův kamarád z dětství, který „má všechno“ najme Jima, aby mu přestavěl drahý nový dům. Jim je zprvu dotčený, ale pak zjistí, že jeho kamarád chce něco jiného, co „patří“ Jimovi – Cheryl.