Worst Case Scenario
S1, E2: After Hurricane Katrina passed, citizens soon discovered the levees breached, quickly flooding New Orleans like a bathtub. First responders and everyday citizens jumped in heroically to save locals; many residents were forced to flee their houses for dry land. As residents braved dangerous conditions to survive, ineptitude at all levels of government was exposed as the water rose.