Yaha-Kui ZaShunina
S1, E1: A huge, 2 kilometer cube appears in the middle of Haneda airport. A passenger plane is absorbed inside it, and no one knows if the passengers are dead or alive. The Japanese government convenes an emergency meeting to deal with this unexpected event.