Dva a půl chlapa Yay, No Polyps!
Ř7, D13: Aby nemusel s Chelsea letět na návštěvu k jejím rodičům, vymyslí si Charlie, že musí na kolonoskopii. Představuje si to tak, že v daný den ho Alan jako odveze do nemocnice, místo toho však půjdou do kina a na oběd, vrátí se domů a bude hrát maroda.