True Blood You're No Good
S6, E3: Irate over Burrell's blatant aggression towards vampires, Eric takes matters into his own hands. After dangerously testing the limits of his powers, Bill enlists a TruBlood innovator to synthesize a new type of blood--but has difficulty finding the right donor. Sookie begins to learn why Warlow is after her. Sam receives unexpected help from Nicole and her Vampire Unity Society (V.U.S.) associates. Steve Newlin (Michael McMillian) finds his past ideals turning into a current nightmare.