The Many Sides of Voice Actor Radio Yuhi and Yasumi Can't Keep It Hidden?
S1, E1: A new radio show starts starring the two high schooler voice actresses, Utatane Yasumi and Yugure Yuhi, who coincidentally are in the same class; the show is known for its cozy atmosphere, but Yasumi is secretly a gyaru.