S6, E3: Elizabeth must decide whether to use autonomous unmanned weapons or send U.S. soldiers to bring the mastermind of the UN gas attack to justice. Also, Blake is questioned by Senator Hanson (Wentworth Miller) about potential campaign finance violations related to his love life, and Henry and Elizabeth search for the perfect dog.