S1, E2: X-Raying the Earth reveals that the Atlantic island of La Palma has collapsed several times in mega-landslides. Another collapse could trigger a tsunami with enough power to cross the Atlantic Ocean and decimate the U.S. East Coast. Now scientists race to understand what could trigger the tsunami — and just how devastating the catastrophe could be.