S3, E7: Odell makes Hearst a proposition involving 'the color,' causing his mother to fret further for his safety. The camp elders hold another Gem meeting (sans Doc Cochran), complete with peaches and cinnamon, to map out a strategy to deal with Hearst. Their solution, proposed by Bullock via a letter to the family of a slain Cornishman, promises to make news in The Pioneer. Blazanov violates a communication credo for the supposed good of the camp. Langrishe's theater renovations are delayed by the illness of Chesterton, hovering near death in the Grand Central. Steve offers Fields a reason to stay in Deadwood, though the latter won't bite. Jane is convinced to bunk with Stubbs at Shaunessy's. Cloth swatches, given to Swearengen by a tailor, are put to a different use by an ailing Cochran.