S5, E18: Musical performances include "Wake Me Up", "Doo Wop (That Thing)", "Story Of My Life", "Piece Of My Heart", and "The Rose". Rachel jeopardizes her “Funny Girl” lead when she auditions for a television pilot. Meawhile, Mercedes tries to help get Santana in on her recording deal, and Blaine befriends an older, rich socialite.