Zdroj problémů
Ř3, D18: Betty se musí postavit Mattově matce, která je vůči ní zaujatá kvůli jejímu původu; Wilhelmina musí prodat svůj nejdražší majetek, aby pro Mode zajistila slavného fotografa; Hilda souhlasí, že půjde na rande s Archiem.